2011-09-06

ONGI ETORRI

Ongi etorri gure blog berri honetara. Bertan argitaratuko ditugu ziklo honetan egingo ditugun jarduerak, argazkiak, lanak, ...
Post edo testu bakoitzaren azpian iruzkinak egiteko aukera izango duzue eta benetan eskertuko dizkizuegu.
Zuen gustuko izan dadila.


Bienvenidos/as a nuestro nuevo blog, en él publicaremos fotografías, información sobre actividades , trabajos...
Al final de cada post o artículo tendréis ocasión de hacer algún comentario sobre el mismo, lo cual agradeceríamos.
Esperamos que sea de vuestro agrado.

Mertxe eta Karmele

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik nahiko ondo ikusten dut nire burua.
Nire ustez anzekoak izango dira.
5.mailan portatilak ditugu,arbel digitala...Eta 4. mailan ez zeuden etxeko lan asko.
Etxeko lan gutxi eukitzea espero dut


Nerea

Anónimo dijo...

Nik nire burua ongi ikusten dut. Nire ustez desberdinak izango dira, gauza dezberdinak ditugulako. Alde ona ordenagailuak ditugula eta ere tailerretan guk taldeak egiten ditugula eta alde txarra gehiago ikasi behar dugula. Etxekolan gutxi eta txango gehio eukitzea espero dut.
Jone 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo Mertxe,5.maila ez da hain zaila bueno,ori uste dut hain zaia ez bada sergatik 6.mailakoek esaten dute zaila dela bueno ikastolan elkartzen gara agur.musu handi bat Iraide 5.A eta ere Karmeliri galdetu!!!

Anónimo dijo...

Animo 5.maila!!!
Asko ikasi kurtso onetan!!!!

5.mailako aita bat

Anónimo dijo...

Kaixo neska-mutilok!!
Bostgarren maila 4. baino pixka bat zailago da, baino 6. maila baino errazagoa!!
Animo zuek handigoak zarete eta!!
Bostgarren mailako ama bat

Anónimo dijo...

Guk pentsatzen dugu bloga oso ondo dagoela. Gauza asko eta berriak daudelako.

ASIER M.AINHIZE 5. maila A

Anónimo dijo...

Gure iraskaslea oso ona da:Mertxe deitzen da. 5.maila zaila izango da,baina asko ikasten badugu,oso erraza izango da. orain lana erreza izango dela uste dugu, portatilak ditugulako.



Joseba eta Alex 5.A

Anónimo dijo...

Nik ikusten dut nire burua pixka bat zaila ze nire aitak esan dit pixka bat zaila dela.
Nik uzte dut 5.mailan etxeko lanak zailagoak direla eta lan asko dugula.
Nik espero dut klaseak zailak ez izatea.

Anónimo dijo...

Gu ondo hasi gara 5.mailan.Gure ustez piskat zailagoa izango da.

iker mikel 5.A

Anónimo dijo...

kaixo 5.maila ken zazpi abeztia gustatzen zait,ken zazpi abeztia oso ondo dago eta niretzat oso polita da animoooooooooooooo!!!

5.amako betek