2012-10-05

ZUHATZAN


Zuhatzan eman ditugun hiru egun hauetan primeran pasatu dugu. Eguraldi bikaina izan dugu eta ur kirol guztiak probatu ditugu: pedaloiak, optimis, surfa, piraguak eta arrauna. Lehorreko jolasak ere izan ditugu eta gaubela ederrak.
Iruzkinetan agertzen dira gure bizipenak.
Hona hemen argazkiak.
Durante los tres días que hemos pasado en la isla de Zuhatza hemos disfrutado a tope de las actividades acuáticas: remo, optimis, piragua, pedalones y surf.;  así como de otras actividades y juegos en tierra. El tiempo ha acompañado y lo hemos aprovechado.
En los comentarios aparecen nuestras experiencias.
Aquí os dejamos las fotos.

39 comentarios:

Anónimo dijo...



Nik uzte dut besteok,ondo pasatu dutela eta beste gauza batzuk ikasi dituztela.


Alex D.M.

Anónimo dijo...

kaixo lagunak hiru egun hauetan oso ondo pasatu dut, jolasak oso dibertigarriak egon dira eta asko ikasi dut. Ur ekintzak oso erakargarriak eta politak izan dira.
Agur lagunak.



Alaitz 6.A

Anónimo dijo...

Niri, Zuhatzako argazkiak alde batetik oso dibertigarriak iruditu zaizkit eta beste aldetik politak... interesgariak,normalak,arraroak... baina,niri,gustatu zaizkit!!!

Saioa 6.a

Anónimo dijo...

Kaixo Alba naiz,
Argazkien bidez gogoratzen dut hobeto Zuhatzako hiru egun hauek. Adibidez gogoratzen dut dutxatzen ginenean, zein ondo pasatzen genuen abesten eta dantzatzen... Baita ere winsurfa egiten nuenean, asko disfrutatzen nuen nahiz eta momentu horretan bakarrik ibili.
Espero dut esperientzia hau errepikatzea.
Alba 6.A

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa dut Zuhatzan eta oso dibertigarria iruditu zait.Gustatuko litzaidake berriro bueltatzea.Gehien gustatu zaidana pedalo izan da eta ere pontoian egon ginenean.

Nora M.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen Zuhatzan. Espero nuen baino, askoz hobeto. Gainera oso ondo egin nuen lo. Baina, ez dut asmorik bueltatzeko. Janaria oso ona zegoen eta oso gustura egon nintzen. Argazkiak oso dibertigarriak dira. Ur-ekintzak, ere,oso ondo egon ziren. Gehien gustatu zaidana, pedalo izan da.

Joseba Pacios 6.A

Anónimo dijo...

Kaixo!!!!!!!!!!
Nik oso ondo pasatu dut Zuhatzan, ur ekintzak pilo bat gustatu zaizkit (nik optimis, piragua, arraun, eta pedalo egun dut) gehien gustatu zaidana pontoian ibiltzea izan da trampolinean eta ur txirristan super ondo pasatu nuelako.

Uxue A.U.
6.B

Anónimo dijo...

Ni udalekuetan udan egon nintzenean arraunean denbora asko egiten genuen baina hiru egunetan oso gutxi egin dugu eta nik ez dut winsurf egin.
Beñat.

Anónimo dijo...

Kaixo, nik oso gustora egon naiz Zuhatzako irlan. Ur-ekintza asko egin ditugu, Optimist, Piragoa,...
Baina, niri ez zaidana gustatu janaria izan da. Janaria ez zegoen oso ona.
Denok oso ondo lo egin dugu eta animali ugari zeuden. Pista amerikarra bazegoen zuhatzan, lur-kirola egin ahal izateko. Zuhatzan, huntxi ugari daude eta gauetan ateratzen dira.
Zuhatza oso polita da! Anima zaitez!
Alex Garcia 6.-A

Anónimo dijo...

Nire ustez, oso polita izan da Zuhatzako irteera, baita barregarria. Ikusi ditugu argazkiak eta asko gustatu zaizkigu.
Oso ondo pasatu dugu!!!

Naomi 6.A

Anónimo dijo...

Zuhatzan oso ondo pasatu nuen, nire urtebetetzea izan zelako ere baina ur ekintzak, jolasak, gaubelak... super ondo egon ziren. Gehien gustatu zitzaidana pedalo eta surfa izan zen, bainan pontoia ahaztezina da.

Jone 6.B

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa dut, bakarrik gelditu zait ur kirol bat frogatu gabe: winsurf. Baina berdin da bikain pasa dut, eta berriro bueltatu nahi dut!!!!!!!
jolas asko ere egin ditugu, adibidez: altxorra bilatu, irlari eman buelta pista amerikanetik etab.
Untxi pila zeuden eta horrela hobeto, horrela gogoratzen dut nire untxia,Zuri. Eta gure irlaren ondoan zegoen zaldiaren isla, se pena ez joatea.



ADRIAN C. 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo!

Oso ondo pasatu nuen Zuhatzan, baina, problema batzuk izan nuen arnasteko eta medikuaren gana joan nintzen baina orain ondo nago :)

Anónimo dijo...

Kaixo guztioi!!!!!!!!!

Niri gehien gustatu zitzaizkidan ekintzak surf, pontoia eta pedalo izan ziren. Gainera, asteartean Joneren urtebetetzea izan zen eta han ospatu genuen, eta oso ondo pasatu genuen Jonek batez ere, opariz bete genuen eta. Monitoreak oso majuak ziren eta oso ondo pasa genuen haiekin, nik batez ere gaupasetan primeran pasatu genuen.


Ainhoa 6·B

Anónimo dijo...

Niri argazkiak oso politak eta oso
interesgarriak iruditu zaizkit.Monitoreak oso onak izan dira gurekin,eta oso ondo pasatu dut.

6.A Lorena

Anónimo dijo...


Oso ondo pasa dut Zuhatzan. Hasieran aspertuko nintzela uste nuen baina geroago oso ondo pasatuko nuela konturatu nintzen, gehien gustatu zaidana ur ekintza pontoia (plataforma) izan da.

Irati F.S 6.B

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa dut Zuhatzan.
Gehien gustatu zaidan eguna Joneren urtebetetzea izan da,ere asko gustatu zait surfa egitea.Monitoreak bainatzen utzi ziguten pantanoan,baina nahiago nuke denbora gehiagon egon.Monitoreak oso onak ziren.Esperientzia hau errepikatuko nuke mila aldiz.

Garazi 6.B

Anónimo dijo...

Zuhatzan oso ondo pasatu nuen lagunekin. Oso dibertigarria izan zen dena. Nire ustez denbora gehiago egon al ginen uretan bainatzen baina bueno. Txirrista eta tranpolina oso dibertigarriak dira. Oihana 6.B

Anónimo dijo...

Zuhatza irlako irtera izan da gehien gustatu zaidana , oso ondo pasatu dut eta nire gustokoen kirola pedaloa izan da, nire lagunekin egin dut .

ASIER MARTÍN
6.A MAILA

Anónimo dijo...

Kaixo, nik oso-oso ondo pasa dut Zuhatzan asko gustatu zaizkidalako ur ekintzak eta Sara eta Josebarekin (monitoreekin)egotea. Baina batez ere separadorea eta wuinsurf egitea.
Pontoian egon ginen eta hori ere asko gustatu zitzaidan, kristoneko txirrista zegoen han eta tranpolin bat ere.

Nerea S.N. 6.B

Anónimo dijo...

Nik primeran pasa dut Zuhatzan (gehienok bezala). Asko gustatu zait irla eta bertako ekintzak, uretakoak nahiz jokuak. Monitoreak oso jatorrak ziren eta joku dibertigarri asko ekartzen zizkiguten Sarak eta Josebak.
Pena lehen egunean ni erori izana... Baina bueno, primeran pasa dut. Bikain bat jarriko nieke bertako monitore, jende... eta irla osoari.

6.mailako Nora P.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa ditut hiru egun hauek Zuhatzan errepikatzeko prest nago. Gehien gustatu zaidana winsurf izan da eta gaua, gaubela...
Baina ez zaidana asko gustatu, ez niri ez beste batzuei, oso denbora gutxi egon ginela pontoian eta ez zait ondo iruditzen hori super dibertigarria delako ;)

Saioa 6.B

Anónimo dijo...

Niri Zuhatzara joatea ideia ona iruditu zait.Oso ondo pasatu dut eta gainera Win surfa probatu dut!
Lagunekin oso ondo konpondu naiz.Monitoreak Sara eta Joseba oso majuak ziren, gaubelako jolasak oso dibertigarriak ziren!


AUPA ZUHATZA!

Iraide 6.a

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut Zuhatzan.Gehien gustatu zaidan uretako ekintza win-
surf izan da,hasi nintzenean desastre bat izan zen, baina, gero super azkar joaten nitzen.Gauetan ere oso ondo pasatu dut gaupasan.Bi abesti ikasi ditut eta dantza bat.

Anónimo dijo...

Nik zuhatzan oso ondo pasatu dut,naiz,janaria piskat askerosoa egon. Asko guztatu zait an egotea super ondo pasatu dut nire launeki,monitorekin eta ango irakaslekin.Oso-oso ondo egin dut lo!

ELORA villarejo
6ªA

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa dugu Zuhatzan, janaria ona zegoen eta denbora nahiko ona egin du. Niri gehien gustatu zaidana ur-ekintzak izan dira.


Mikel Colmenero

6.A

Anónimo dijo...

Uste dut ondo pasa dutela guztiok,
eta asko ikasi dutela.
Eta nik ezin isan joan anka gaizki
dudalako.


Arkaitz Estevez 6.A

Anónimo dijo...

Zuatzan oso ondo pasatu dut eta gehien gustatu zaidana hau izan da:
arraun eta pontoia. Arraunean laguntzailea izan nintzen. Eta asko gustatu zitzaidan.


IBAI 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo ni Iker Guridi naiz, eta ez naiz joan zuazara.
Ni ostiralean joan nintzen nire amonaren etxera hor geratu nintzen iganderarte eta gero joan nintzen nire etxera hor joan nintzen nire aitarekin banatzera jaboia.
zuazako argaskiak asko gustatu zait baina ni egon naiz.Baina ere inbidia eman didasu.

Iker Guridi
6.A

Anónimo dijo...

Kaixo!
Nik oso ondo pasatu dut Zuhatzako irlan, batez ere, uretako ekintzak hau da arraun,optimis,pedalo eta piragua.
Eta denbora librea gustatu zaizkit gehien.
Ez bazarete zuhatzako irlara joan, zer itxoiten duzue!!! Oso ondo pasatzen da eta gainera untxiak daude!!!

UNAI 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo nik Shouki naiz eta zuhatzan oso ondo pasatu dut nre lagunekin,ur ekintzak eta ere lur jokoak asko egin ditugu eta niri gustatu zaidana izan da ur ekintzak,ur ekintzan ni beti Danielekin eta 1 Adrianekin baina obeto Iker g etorri bazenu nirekin eta Danielekin jolasteko eta nik obeto pasatzeko.

SHOUKI INOUE MARTINEZ
6.A

Anónimo dijo...

Niri gehien gustatu zaidana... GUZTIA!!! zuhatza asko gustatu zait ur ekintzengaitik.Ura... OSO OSO OSO hotza zegoen baino ni... uretara sartu nintzen "brrr!".Niretzat bitxiena izan da guk gaubelan "Zurrupalurra" deitzen den jolas batera jolastu genuela, gaua zen, oso zaila zen, bakarrik linterna bat genuen besteak aurkitzeko.Gutxien gustatu zaidana izan da nola "NORBAITEK" gure etxolako lehioak zikindu zituen "APROPOS" eta oraindik ez dakigu nork egin zuen. "OSO ONDO PASATU DUT"

Lander H.P 6.B

Anónimo dijo...

Nik Zuhatzan oso ondo pasatu nuen. Gehien gustatu zaidana optimis egitea izan da eta txiristatik botatzea eta gutxien logela garbitzea.

Ricardo 6.B

Anónimo dijo...

kaixo, nire ur-ekintza gustokoena piragua izan zen, Asier Ibaberekin egon nintzen.Eta jolas gustokoena gaubelakoa izan da.

Anónimo dijo...

Kaixo!
Oso ondo pasatu dut Zuhatzan. Iritsi ginenean joan ginen itxazontziz irlara. Tokatu zitzaigun monitoreak oso onak ziren. Tokatu zitzaizkigun ur ekintzetatik gehien gustatu zaidana piragua da. Altxorraren bilaren jolasa ere asko gustatu zitzaidan eta gau belan ere oso ondo pasatu nuen jolasak egiten. Bainatu ginenean bainatzeko lekuan ura oso hotza zegoen baina gero oso ona zegoen.


Lukas 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo, niri Zuhatza irla asko gustatu zait eta hori inoiz ez naizela joan. Gure kanpamentua 1. zen eta oso urrun zegoen jantokitik. Niri gehien gustatu zaidan ur ekintza piragua da eta han oso ondo pasa nuen Joseba,Sara,Karmele,Mertxe eta Angelarekin.
Goizane.

Anónimo dijo...

Nik Zuhatzan oso ondo pasa nuen. Gehien gustatu zitzaidana, kutxa magikoa izan zen, Beñatek galtzontziloak praken gainetik jarri zituelako, baina Beñat aldatzen zegoenean egin genuena, "Hi bai artista", ez zitzaidan asko gustatu.
Gehien gustatu zitzaidan kirola arraun izan zen, monitoreak izenorde oso dibertigarriak jarri zituelako, eta, gutxiena, optimist, Ricardok txalupa urez bete zuelako, eta ura oso hotza zegoen, ia izoztua.
Bainatzea ere oso dibertigarria izan zen, tranpolina eta txirrista zegoelako.
Unairekin lo egitea ere oso gustatu zitzaidan, tontakeri asko egin zituelako, eta, noizean behin, estriptisak egin zituelako.


Ekain O. 6.B

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa dut Zuhatzan baina windsurf eta surf egitea gustatuko litzaidake.
Jolas asko egin genituen eta gehien gustatu zaizkidanak "zenbaki jolasa" eta "zurrupalurra" (zurrupalurrari zuluparrula deitzen genion) izan dira, eta gutxien gustatu zaidana "kutxa magikoa" izan da.
Dena oso ondo egon da, baina gauean mutil batzuk beldurra zuten, ateak,"tok, tok, tok" egiten zuelako, lagun batek eta biok dilatazioa zela esplikatzen saiatu ginen baina ez ziguten kasurik egiten, negar eta ohiu asko jasan behar izan genituen.
Irakasleek musika entzutean altxatzeko esan ziguten, gutxigorabehera zortzirak eta laurdenetan entzuten zen, eta gelako guztiak zortziretan altxatzen ziren.


Joseba 6.B

Anónimo dijo...

Zuhatzan, pirimeran pasatu dut. Ur-ekintza guztiak gustatu zaizkit baino gehiena, piragua izan da.


Iker Murgi 6.A